Kalla, mörka tider :O!

Jaha, nu sitter man här i rummet och väntar på att detska bli dags att åka tåg igen. Jag köpte biljett i söndags, och då trodde jag att jag skulle ha lektion idag, så jag köpte en sen biljett. Tydligen skulle det inte vara någon lektion idag, så därför har jag drygat med islam på vardagsrumsgolvet och försökt lära mig något. Shit, vad jag känner mig inspirerande och intressant just nu, det är helt otroligt. 

... Kan vara för att jag är hopplöst förvirrad med skolarbetet. När jag kommer hem till Värmland så ska jag bara plugga mer. Känns konstigt. Hemma brukar jag ju bara chilla och roa mig med vännerna i vanliga fall. Jag är dock glad att det snart är över med tentor och allt. Hm... här kommer en bild på en söt jag, haha! Påbyltad för att slippa frysa <3



Nej, om man skulle börja läsa lite om... säg, sikhismen kanske? Eller om man skulle äta lite snabbt innan avfärd? Det är svårt att tänka sig att jag kommer vara i Värmland ikväll, eftersom det redan är mörkt och jag fortfarande är i lilla Bålsta... 

xoxo, Bea the cuuuute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback