Min största svaghet

Jag borde verkligen hålla mig borta från Akademibokhandeln. Eftersom jag inte hade någon lektion idag, så tänkte jag kika runt efter julklappar, men mina steg förde mig till bokhandeln. Det var nästan som om jag ingenting kunde göra för att stoppa fossingarna. Väl inne, grabbade jag snart tag i fyra böcker, men jag sållade bort två, som tur var. Väl på bussen hem kikade jag förstrött på förstasidorna, men ena prologen fångade mig så kraftigt att jag knappt kunde sluta läsa. Jag har börjat läsa Wheel of time. Vad har jag gett mig in på? Det kommer att ta år för mig att komma igenom dem. Alla stackars olästa böcker i min bokhylla <3 (Hannas och Hamphus bokhylla atm)

Jag har banankladd på min kurslitteratur också. Jag tog med mig "Vems islam?" av en snubbe med jobbigt namn, så att jag kunde läsa på bussen. Jag tog också med mig en banan, men tydligen behandlade jag den inte särskilt bra eftersom den bajsade på mina grejer. Oh well.

Nu måste jag plugga lite. Hare fiiiiiwnt!

Mina fina nyinköpta böcker:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback