Visumansökan

Skickade min visumansökan imorse och det känns bra att ha det gjort. Hoppas inget är fel nu, så att jag måste göra om någonting.

Imorgon ska vi snacka. Min grupp har muntlig redovisning om det nya Hare Krishna-templet som byggs i Mayapur (säger jag som om alla vet precis vad jag menar). Jag är faktiskt bara måttligt nervös. Jag tror att det kan bli ganska kul faktiskt, om man inte får... tunghäfta. Men det tror jag inte. Jag blir lugn av tanken att det finns de som tycker att det är jobbigare än vad jag tycker. Taskig jag känner mig nudå XD

Läste förövrigt precis ur "Över näktergalens golv". Om någon läser den boken och inte gillar den så har den personen seriösa känslomässiga problem. Sök hjälp, typ. (Mer politiskt korrekt: Alla har olika smak, och jag respekterar det blablabla...)

Jag har snygga passfoton hihihi <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback