Jordgubben 132

Mjaha, efter att ha haft Bleach-maraton nästan hela dagen så sitter jag nu här och försöker teckna något tjusigt. Det går inte särskilt bra. Jag tror att jag ska ta fram akrylfärgerna imorgon i stället :)

Mamma har gett mig i uppdrag att fixa middag varenda vardag lagom i tid tills familjen kommer hem från jobbet. Det är ett uppdrag jag tycker är helt okej, eftersom det faktiskt kan vara ganska roligt att laga mat. Och jag behöver bli bättre på det (vilket säger allt om hur maten kommer att smaka i början höhöhö). Jag ska bli en mästerkock! Idag blev det en indisk linsgryta, som jag förberedde igår, till lunch och nån biffgrej till middag. OCH RIS. :3 50% vegetarisk mat (Y)

Imorgon ska jag käka lax till lunch och det kommer att bli nam nam. :3 

Just det! Jag har fått tillbaka depositionen och halva månadshyran idag också, så nu är jag rik. Men det ska sparas till Japan så att jag kan leva där borta, och inte bara överleva.

Nu ska jag käka kvällsmat och se på Snatch tror jag. BAIIII
PS. Det här är Ichigo. Visst är han sööööwwwt kawaii desu neee? OwO :3333333 DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback