Moose

Tjenare tjohej! Idag har jag och brorsan gjort mos-lim. Stavmixer är en smart grej, tänkte vi. Då går det snabbt och smidigt! Men nehej, oanade konsekvenser följde. Det tänkta moset blev till klister i stället. Tur att det inte smakade lim!

Jag har införskaffat hörlurar idag som jag nu sitter och lyssnar i. Infected Mushroom lyssnar jag på atm. (Y)

Sucker punch var faktiskt en besvikelse. Den blev så tråkig efter ett tag. Och den var för komplicerad för att jag skulle orka. Jag tyckte jag fattade en hel del, men när brorsan förklarade vad han läst i analyser, så uppdagades en massa som jag inte hade tänkt på. Smart. Jävlar, vilken klipsk film. Men det jag såg var fap-material för killar som gillar lättklädda tjejer med vapen av alla de slag (nästan alla killar, am I right? ;D;D;DD;Ddd,), som var förklädd till en djup film med många intellektuella nivåer. Wtf. Jag hade skyhöga förväntningar på den här filmen, men det var inga ups and downs, den var bara ett rakt streck med samma händelser om och om igen, fighterna var för utdragna. Snyggt, sure. Bra gjort, visst. Djup, smart... Ah. Men vad spelar det för roll när man vill spola över mittendelen? Jag gillade början och slutet, för då hände det grejer. Och första fighten. Jag ville gråta när delen med drakarna kom. Stackars draken?! ffs.

xoxo, Beeaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback