Mot Göteborg oooch vidare!... no, wait.

Maria är en gosig filur, och imorgon ska vi ta oss en tur!
Till Göteborg ska vi fara, se det ska vi nog klara!

Nej, Bea. Nej.
Okej, inatt sover jag hos Maria eftersom jag ska följa med henne och hennes pappa till Göteborg över dagen imorgon. Där ska vi knalla runt och försöka spara pengar. Framför allt ska vi umgås. Det är det viktigaste. Kommer sakna Maria när jag flyttar. <3 Vi ska också försöka få tid till att träffa Moa, som bor där, men som har föreläsningar. Graaawr, är så jobbigt när folk är upptagna hit och dit. (Säger den arbetslöse jäveln tihi)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Lekt med morsans step up-bräda, lyssnat på musik, käkat ris och misosoppa, smsat... Ringt CSN (Jag får mina pengar på måndag aaaaaaaawwwh yeeeaaaah)

Hoppas alla vackra människor där ute har haft en fin dag. :3

xoxo, Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback