Fast i Japan

Planet blev inställt på grund av tekniska fel. Det borde ha lyft för snart tre timmar sedan, men här sitter jag på flygplatsens hotell. Jag ska strax gå och lägga mig, för imorgon kommer folk ringa och berätta för mig vilka flyg jag ska ta till Sverige. Förhoppningsvis kommer jag iväg redan på morgonen, men det vet man inte så noga, hur det blir med den saken. Just nu hoppas jag bara att Qatar airways tar hand om betalningen för det här rummet, faktiskt. Haha. Det ingår frukost. <3 Och så hoppas jag att jag hinner gå på Sabaton. Kommer jag hem till Karlstad i tid så går jag dit om jag så har landat bara fem timmar tidigare. Så det så. God natt!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hejsan lilla Beatrice! Så har det krånglat till sig för dej oxå, va kul ,eller????? Bra hotellrum i alla fall, det är klart att du skall slippa betala, det är flygbolaget sak att reda ut .Vi väntar hem dej med spänninfg .Kramar farmor (försäkringsbolag skall ersätta dej för försening enligt olika tariffer )

2012-12-21 @ 00:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback