Beslut från CSN

Nu har jag varit inne på mina sidor på CSNs hemsida och kollat deras besluuuuuut. Jag får så mycket pengar som jag ville :> Weei! Dock är det tyvärr inte tillräckligt haha! Jag kommer låna maxbeloppet, men det kommer ändå att saknas ett par tusen. Tur alltså att jag har pengar undanlagda till sånt här.

Jag har idag blivit fotad. Det är nämligen så att min mammas kusin är fotograf, men i somras så fanns inte tiden och hon var höggravid så det blev inga studentfoton på mig. Sen flyttade jag och började plugga, så då hade jag verkligen inte tid för sånt. Men nu är jag riktigt arbetslös och uttråkad och eftersom mormor och morfar är pensionerade så har vi åkt hit och idag har jag stått modell. Det var faktiskt roligt!

Vi har också passat på att bada i min gammelmosters och -morbrors badtunna ute i kylan. Det var sååå skönt. :> Jag stannade i plurret extra länge och blev masserad samtidigt som jag tittade på månen och mådde gôtt. :3

xoxoxoxo, Beeaaa ;>>>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback