Jag är Naruto

Okej hej hej! Det är så här, va, att jag tycker om Naruto väldigt mycket. Animen, mangan, KARAKTÄREN. <3 Jag började nörda Naruto när jag fortfarande gick i mellanstadiet, and I'll tell you how it happened ;D 

Min bror såg på Naruto. Han hade en massa avsnitt på sin dator. Och jag tyckte att han var såååå töntig, som såg på TECKNAT fortfarande. Sen såg jag ett avsnitt eller två. Sen såg jag resten av det han hade. Sen fick han ladda ner mer.

Naruto har alltid gett mig en speciell känsla, en känsla som ligger mig varm om hjärtat. Naruto har lärt mig om kämparglöd och vänskap och om slagsmål. Naruto öppnade mina ögon för japansk kultur från första början, och är på sätt och vis alltså också anledningen till att jag snart ska åka till Japan, av alla platser. 

Nu till det jag verkligen skrev det här blogginlägget för. När jag tränar så finns det ingen bättre musik att lyssna på för att bli taggad, än soundtracks från Naruto. Det väcker min fighting spirit som inget annat att i bakgrunden höra "Need to be strong" eller "Strong and strike". Dessa låtar får mig att kämpa, kämpa, som Naruto och sen när jag ligger flämtande på soffan så spelar jag "Victory" och känner att det var värt det. Då vet jag att jag har gjort rätt och följt Narutos way of the ninja. 

Åh, vilken nörd jag är <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback