Studieförsäkran

Idag har jag lämnat studieförsäkran till CSN, och hoppas nu på att de ska bestämma ett utbetalningsdatum åt mig, så att jag slipper oroa mig för pengarna. Jag har också kollat flyg och pratat lite med Natsumi om hur jag/vi ska göra. Jag är nu nästan säker på att jag åker den 28e mars och kommer fram till Tokyo klockan 19:50 den 29e. Då kommer Natsumi och hämtar mig, och tillsammans åker vi hem till henne(!). Jag tycker det ska bli väldigt trevligt att träffa hennes familj! Den 31a mars åker vi in till Tokyo. Natsumi sa att hon ändå ska dit då för att få information om olika utbytesprogram. Hon vill till Sverige och jag vill till Japan, lite lustigt. :D

Från Tokyo tar jag antingen tåg eller buss till Kyoto och är framme på morgonen den 1a april. Sen behöver jag bara hitta till min lägenhet och kolla in vart skolan ligger och sånt där. Easy peasy (hoppas jag XD) Det kommer nog bli sådär lagom stressigt de första dagarna, men jag tror att när jag väl har kommit in i rytmen så kommer allt att rulla på. Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning.

xoxo, Bea :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback