Schleten söndag

Sov länge, gick upp och käkade frukost, satte mig och läste ett tag, såg klart på B gata H kei och läste igenom mailet från Study international igen. Kollade en massa info om papper, pengar osv. Massor med frågor, massor att göra. Jag fattar inte hälften av allt, hjälp?! Skickade mail till min studievägledare i alla fall och frågade en massa, så jag får nog svar imorgon. Jag tror det får bli så att jag ringer CSN imorgon också. 

Idag har jag alltså nästan inte gjort något vettigt alls. Jag har inte ens käkat lunch än, men det är väl okej med tanke på att jag åt frukost vid typ ett, två någon gång. Jag vill ha godis.

Fan vad det måste vara hemskt att vara en flagga. Bara hänga där uppe och stå ut med blåst, kyla och nederbörd. Stackars flaggor.

Nu ska jag se på Howl's moving castle like a baws. 



Kommentarer
Postat av: Emsi

Jag tyckte att det lät som en bra söndag :3

2012-01-22 @ 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback