Sold!

Ursäkta, men jag gick in och kollade min egen blogg och såg en reklamgrej, där det stod "Bli kär" stort. "Singel? Hitta den rätta redan idag!"

Jag vet att det kanske är lite efter att säga det nu, men vad sjutton, är kärlek en vara för försäljning nu? Verkligen? På riktigt? You've gotta be kidding me, jag vet inte om jag ska skratta eller sucka när jag ser det. Inte gråta, sånt är ovärt att spilla tårar för. Vanligtvis bryr jag mig inte riktigt, men när sån skit huserar i min egen blogg så kan man väl få kritisera lite i alla fall. 

Jag känner bara att kunderna på de här sajterna, eller tjänsterna lär ju känna sig väldigt ensamma. Självklart får de förhoppningar när de ser det här. Men om det inte fungerar? Vad händer då? "Hitta den rätta redan idag!" bullshit. Hur kan man utlova något sådant? 

Mjo, det finns en hel del störande reklam, antingen på grund av att de är dåligt genomtänkta och genomförda eller för att de säljer så ovärda produkter. Men jag antar att jag kan skatta mig lycklig som bor i ett land där det största problemet är att matrester fastnar på disken och vardagens svåraste val är vilken av alla de nyfödda spelsajterna man ska börja spela på. 

Och hur irriterande han än är så är det ju trots allt ganska bra att jag har Fabian som pressar priserna åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback