Förberedelser

Tjo! Idag fick jag besked från CSN om att jag får studiemedel och sånt, men eftersom jag fick en ny faktura med ett högre inbetalningsbelopp förra veckan, så har jag nu ändrat på en gång och skickat in nya grejer. Nu har jag på tal om det fixat BankID, eftersom jag tyckte det vore så jobbigt att skriva ut och skicka blanketterna med posten igen. 

På torsdag eller fredag så är min bindningstid hos Telia över också. Tur att jag sa att jag bara ville ha ett års bindningstid. Eftersom jag kommer bo i Japan så kommer jag ju inte att använda Telia hehehehehe... Ska kolla upp vad jag ska använda där dock. Serious business, måste kunna ringa. Ju. Ringa Natsumi <3 Också ska jag till banken och fråga vad jag ska använda för kontokort och be dem byta batterier i min dosa till internetbanken. 

Nu blir det The big bang theory :3

xoxooo ;DDD;DD;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback