Världen är liten och tokig

Så kom det sig att jag den fjärde advent, året innan domedagen, flyttade tillbaka hem till Karlstad. Och jag såg att det var gott.

Smågrejer sen dess:
  • Läsning tar upp stora delar av min tillvaro.
  • Tjejmiddag på restaurang med en banana split för två * två. Rödtotten åt sorbeten.
  • Julgransfoten var för liten, så mamma planterade granen i en stor kruka.
  • Felix sjunger så fint.
  • Njöt av trevligt sällskap och fina fyrverkerier på nyår.
  • Det är svårt att hitta mina saker.
  • Mina julklappar hade fantastisk design, som resultat om min kreativa sida.
  • Jag är världsförälder för Unicef och otroligt stolt över det!
Nu sitter jag och hoppas på en trevlig liten kväll med Maria och Emilia (rödtotten) på torsdag, så att vi kan snörvla till Titanic innan Emsi åker tillbaka till Skottland. Skottland... Vad tänkte hon på? Nu blir jag ju utan henne i över ett år ju, buhu :< Lämnar oss på det där sättet (*host*). 

Btw, Eddie Redmayne i Svärdet och spiran... *Drool* (Fangirl-varning, skärp dig nu, Bea)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men vad är detta? Du har inte sagt något till mig om den här bloggen! :O

Fin är den i alla fall! :)

Och kan ju erkänna att jag själv ibland funderar vad jag tänkte på när jag åkte till Skottland, men vet att jag skulle ha ångrat/kommer ångra mig om jag aldrig åkt/ger upp nu! ^^

2012-01-03 @ 23:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback