Allt av Bon Jovi

Igår var jag på konsert med Hammerfall, vilket var riktigt bra. Synd på alla stora, svettiga medelålders män som vinglade runt framför mig bara. Tycker det är intressant att folk faktiskt inte alls visar hänsyn mot kortingar som jag. Oh well. En del är trevliga, men när de är fulla så slutar de ju täka, verkar det som. Hammerfall spelade bra dock, så det var fiwnt. 

Jag har fått en ny dator av pappsen i tidig födelsedagspresent. En Asus. Det säger inte mig särskilt mycket, men men xD Den är mycket bättre än min gamla i alla fall. (Y) Jag har fixat Winamp och ett par snygga skal till det och nu har jag gjort en lista med allt av Bon Jovi. Jag ska nog fortsätta med listor. Jag gillar listor. Hm... Jo, jag sitter och lyssnar på Bon Jovi alltså och väntar på att Hanna ska dyka upp i dörröppningen så att vi kan spela Mario Kart. Ikväll blir det chillkväll på The Leprechaun för sista gången i år. Dags att ta farväl av vännerna. :C

Förresten så fick jag ett telefonsamtal från min studievägledare på Study international igår och hon har bokat ett rum åt mig natten till den andra april (då jag börjar skolan) och hon berättade hur saker kommer gå till och sådär. Det verkar som om i princip allt är klart på så sätt... ;o Hon har skickat kartor över campus åt mig också haha, kan behövas!

En till rääättså trevlig nyhet är att jag ska till Disney land Tokyo med Natsumi den 31a mars :D Yeay! Kommer att bli awesome! Jag vet typ inte ens vad jag kan förvänta mig, men jag VET att det kommer att bli kul! Jag kommer säkert gå runt och dregla haha ;)

xoxo, Bea :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback