Ändrade planer

Som jag skrivit tidigare, så hade jag planerat att åka till Linköping den här helgen. Nu visade det sig dock att Therese inte kunde åka dit och Anna (som vi skulle ha hälsat på) åker hem till Karlstad i stället. Jag är lite besviken, men nu har jag i alla fall helgen på mig att ta det lugnt, förbereda mig inför flytten och sådär. Och eftersom Anna kommer hem så kan vi ju träffas ändå! :)

Känns ganska trist att behöva åka till Stockholm ändå bara för att hämta ut mitt visum och mitt pass dock. Det blir ju bara en dagstripp dit och tillbaka, helt ensam. Kul! Jag kommer nog vara rätt trött när jag kommer hem igen, men men. Som sagt, så har jag helgen på mig att chilla. ;)

xoxo, Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback