Halvvägs där med tumspasmer!

Jaha, idag har jag packat och gått runt i huset. Eftersom vädret var så fint så intog jag och brorsan vår lunch ute på altanen. Nu är det lite nervöst och väldigt peppat; har lyssnat på soundtrack från Mulan idag och det gör en peppad. Och "What a feeling". Jag såg på Flashdance igår och den låten har spelats med jämna mellanrum sen dess. Pepp pepp pepp! Vårkänslor och pepp! Lite ledsamt att lämna allt och alla, men jag kommer ju tillbaka om ett år. Nu ska jag bara tänka på mig själv och unna mig att uppfylla en dröm och ett livsmål! Oh yes. What a feeeeeling! 

Nu till något helt annat: Jag har haft spasmer i min hand hela dagen. Tummen har vickat fram och tillbaka som den vill i många timmar till och från. Hur kan det komma sig? Är min tumme flygrädd? Jag hoppas inte det!

xoxo, Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback