Note to self: Ta det lugnt

Känner att jag har varit väldigt bra på att boka upp mig den senaste tiden. Känner att jag börjar bli tokig av att åka runt som jag har gjort den senaste tiden. Och min telefonräkning kommer bli huge på grund av alla sms-biljetter jag har köpt den senaste tiden. 

Men imorgon ska jag chilla. Ska inte göra någonting, bara sitta hemma och dega och kanske packa lite. Det kommer att bli skönt. :) 

Ja ni, gott folk, ibland gör man dumma saker. Det är inte ofta jag faktiskt ångrar saker jag har gjort, men när jag har varit riktigt dum, då har jag rätt svårt att förlåta mig själv. Det är dock ganska svårt att spola tillbaka tiden, om än inte omöjligt, så det bästa är att bara gå vidare. Skit samma. Be om förlåtelse om man kan, sen bara skita i det. Det är dagens sanning. Let it be, let it beeee~~

xoxo, Bea

Kommentarer
Postat av: Hanna

(Y)

2012-03-15 @ 10:06:00
URL: http://pinksheep.blogg.se/
Postat av: Hanna

(Y)

2012-03-15 @ 10:07:11
URL: http://pinksheep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback