Trevlig dag med Therése

Förresten så har jag varit en snabbis på stan med Therése och kikat runt lite. Har införskaffat en asiatisk kokbok och ett japanskt lexikon, samt underkläder eftersom de jag har mirakulöst har börjat bli utslitna allihopa precis innan avresan.

Imorgon är det St Patrick's day, och som tur är så har vi en skitmysig liten pub i Karlstad där det troligtvis kommer vara fantastiskt trevligt att befinna sig då. The Leprechaun. Ni hör ju på namnet. The Leprechaun. Där brukar man kunna hitta mig och mina vänner och det är alltså även där man hittar oss imorgon. Vi ska ha det mysigt och glatt och jag har lovat Therése en massa smaskigt tjejsnack, så det blir garanterat succé! ;)

xoxo, Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback