Helt vanlig måndag

Jo, men jag bytte klass. Jag flyttade ner ett steg, för jag tyckte inte att det var värt stressen och pressen, även om jag hade lärt mig mycket mer i min förra klass. Den jag går i nu är mest repetition och väldigt enkel, men jag trivs mycket bättre och jag hoppas på att vi ska börja med nyare grejer snart. 

Idag har jag faktiskt fått tummen ur och städat hela studentrummet, duktiga jag! Men jag ska dra igen nu och plugga med David på "Mister Donut"; vi kände att vi var tvungna att testa det stället. Idag blir det alltså inte Freshness Burger, dit vi har gått flera gånger förut, trots att deras burgare är helt magiska.

Hej med er! 
xoxo, Bea

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hejsan Beatrice! Vad bra att du vet vad du vill,hoppas att du får lära dej lite nyare saker i skolans värd så du får lite nytta av att ha lärt dej Japanska. Huvudsaken är ju att det går frammåt i din egen takt,tag väl vara på dej plugga lagom o ha der bra. Farmor, farfar hälsar

2012-10-30 @ 23:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback