Den här bloggposten vaccinerar 95 barn

UNICEF vaccinerar i Elfenbenskusten © UNICEF/Asselin

Jag upptäckte den här grejen och tyckte att det var värt det. Jag har en blogg, så varför inte vaccinera lite ungar genom att skriva ett par rader extra i den? Jag är redan världsförälder, men om DU också vill bli det så är det möjligt att bli det här. Hundra kronor i månaden kostar det, vilket inte svider alltför mycket i plånkan enligt mig. 

Ah jo, info om hur man vaccinerar ungar genom att blogga finns här. Det är inte särskilt jobbigt och det vet jag av erfarenhet. Mellan den 16e april och den 13e maj så skänker Apotek Hjärtat 95 stelkrampsvaccin för varje bloggare, så vill man vara med och blogga för varenda unge så bör man göra det innan den 13e maj. Heja heja!

xoxo, Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback