En enkel till Tokyo, tack!

Idag har jag fått en hel del gjort. Jag och mamma åkte in till Karlstad och köpte en enkelbiljett till Tokyo, för det första. Så den 28e mars drar jag, det är helt bestämt nu. ^^ Sen gick vi till Swedbank och fixade en massa grejer. Jag ska få ett nytt kort, jag har fått telefonbanken och gett mamma fullmakt att fixa grejor om något skulle hända med min dosa till internetbanken eller om nåt slutar fungera eller om hon behöver föra över pengar mellan mina konton osv. Hon kan fixa saker om nåt händer så att inte jag kan göra det med andra ord. Sen gick vi till Forex och beställde yen och rial (tror jag det hette). Yen att handla för i Japan och rial att handla för i Qatar, eftersom jag kommer att mellanlanda där och vänta på nästa flyg i typ sju timmar. Sen har jag fått lite kläder och en tub med silverfärg (olja ofc). Sen var vi på bokrean och jag köpte en bok fullspäckad med mytologier. :3 Ah hell yeah! Fett bra dag ^_^

xoxo, Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback