Fika och vänner

Idag har jag varit med mina vänner och fikat på stan. Jag råkade införskaffa ett par örhängen och ett linne till överpris, men nu mår jag lite bättre på shoppingfronten; det var så himla längesen jag köpte nya kläder D: Har haft en mycket trevlig dag. 

Jag har också skickat mail till Study international om var jag vill bo (i Japan alltså ;D) och som förstahandsval tog jag den lilla ettan som är lite längre bort från skolan och lite dyrare, men där jag får bo ensam. Som andrahandsval tog jag lägenheten där man får dela rum med någon annan random. Tredjehandsvalet blev... ett annat ställe. 

Nu har jag kollat på Vänner en massa. Jag har ju alla avsnitt nu och alltså, jag kan kolla hur länge som helst XD

xoxo, Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback