Givande dag minsann.

Ih. My. Gauss. Idag har jag så tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag tror rastlösheten beror på all vår som är överallt. Jag gick ut på balkongen förut och bara stirrade. 
"Alex, är det februari nu?" frågade jag. "Brukar det inte vara en meter snö och tjugo minus typ vid den här tiden?"
Inte för att jag har något emot det, för det är väldigt härligt väder ute nu. Det känns dock väldigt konstigt när det är såhär. 

Ok, mamma fick mig att smaka fänkål. Fy fan. *Ryser* 

Oh well, har ägnat dagen åt att lära mig japanska verb, läsa Ronja röverdotter och filma Felix när han busar. Det har varit mycket givande!

xoxo, Beatriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice (ja, SÅ tråkigt har jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback