Studentboende

Idag fick jag mail om att det är dags för mig att välja studentboende. Jag blev taggad som fan, men det visade sig vara ett riktigt svårt val. Stället jag helst hade velat bo på, eftersom det var så fint och nära skolan, är ett dubbelrum och det verkar inte finnas toalett inne på rummet. Jag vet inte om jag vill dela lägenhet med någon jag inte känner. Det kan bli helfestligt, men det kan också bli riktigt jobbigt.
Det lutar mot ett annat alternativ jag har. Ett rum, med en pytteliten kokvrå och en ännu mindre toalett, som är lite dyrare och ligger längre från skolan. Det känns tryggt att ha en helt egen lägenhet, även om den är liten. Jag är ju själv ganska liten, så det borde inte spela någon större roll. (lawl)

Funderar vidare! :))))))))))))
xoxo, Beaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback