The O.C.

Jag har upptäckt OC. Grattis, Bea! 

Jag har på senare tid funderat lite på vad den serien handlar om och varför folk brukade vara så störtkära i den. Efter att jag råkade zappa fram OC ett par gånger på TV:n när jag har varit hemma och arbetslös, så bestämde jag mig för att låna hem säsong ett från teh internetz. Idag har jag börjat kolla, och jag är helt fast. Jag har sett fem avsnitt idag och jag kan nog tänka mig att det kan bli ett till. 

Felix har för övrigt varit riktigt trevlig idag. Han har till och med låtit mig klappa och pussa på honom. Kan vara för att jag blev så grinig på honom när han hoppade omkring och geggade i grädden och i min oboy förut. Han förstår att jag inte kan vara ilsken om han låter mig klappa honom. Snarare får han extra gottgott att smaska på när han gör så. Trollad av en papegoja, hahaha! 

Nu blir det käka hembakat bröd som farmor har gjort. NOMNOMNOM

xoxo, *le me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback