Arbetslös

Det är ju ganska intressant vad som händer när man inte har något att göra om dagarna. Jag har börjat utveckla ett sov-syndrom som innebär att jag inte blir pigg om jag sover mindre än tio timmar per dygn. Jag har också utvecklat ett lite skadligt intresse för rörlig bild. Dvs. jag ser på en massa film och anime. Och jag städar! Det är heltokigt. 

Jag såg faktiskt på en till film igår, efter The bucket list. Jag såg på The greatest, som handlar om en familj som försöker hantera sorgen efter en förlorad son och bror, samtidigt som dennes flickvän flyttar in med beskedet att hon är gravid. Den var intressant, bra, sorglig, fin och jag bölade framemot slutet. Man kan säga att den handlade om hur olika alla hanterar sorg. Den var verkligen sevärd. 

Ikväll ska jag försöka att inte ha död som huvudtema. Jag tänkte se Sucker Punch eftersom jag inte har sett den än. :) Jag tror det kan bli bra! 

Bild från The greatest :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback