Bananglass :>

Nu sitter Felix bredvid mig i soffan och slickar glassresterna från min tallrik. Jag är ju inte så duktig på att baka, laga mat eller hålla på med andra liknande aktiviteter i köket, så jag blev riktigt glad när jag hittade det här suveräna receptet på "glass". Man fryser helt enkelt in banan och mixar sen. Jag hade i blåbär och mjölk så att det blev en tjock sörja, och sen ställde jag inte det i frysen igen. Det smakar banan- och blåbärsglass och det är ju mina favoritsmaker, tihi. Och det är till och med nyttigt! (Lite för nyttigt, så jag hade på sprutgrädde och chokladsås.)

Mjaja! Jag har haft en väldigt trevlig helg, utgång både fredag och lördag med lite olika människor och olika äventyr. Hoppas att jag snart kan åka till Linköping och hälsa på vänner där. Det kommer att bli riktigt kul! 

xoxo, Bea ;D;DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback