Beställt hårddisk :>!

Idag har jag äntligen fått tummen ur och beställt en extern hårddisk! :) Det blev en från cdon på 1 Tb för 799 kronor. Jag tyckte att det var ganska lagomt på alla plan! :)

Har också kollat in utbildningar som jag kan gå efter att jag har kommit hem från Japan, men inget intresserar mig. Allting verkar antingen trist eller svårt att få jobb efter. Just nu känner jag bara för en ettårig litteraturlinje på Wiks folkhögskola, men chansen att få bra jobb efter det är ju lika med noll, så länge jag inte lyckas som författare... Och visst är det min dröm att bli författare, men det verkar så otroligt långt borta. Oh well, tur att jag har ett år i Japan på mig att komma på vad jag ska göra sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback