Hårddisk och CSN

Yeay! Idag fick jag min externa hårddisk. Fy sjutton, vad snabbt det gick! Så nu har jag lagt över det lilla jag hade i datorn till den. Jag tror att det kommer bli svårt att fylla den...

Idag har jag tränat. Hemma i mitt vardagsrum. Det var faktiskt ganska utmattande, jag fick inspiration av en tjej som har videor och en blogg. Jag har inte tränat på flera månader heller, så jag är helt ur form (inte för att jag var i särskilt bra form innan då men).

Jag har också gjort min ansökan om studiemedel hos CSN. Det var dock inte förrän efter att jag lagt brevet på posten som jag upptäckte att jag hade fått mail med ändringar i kostnader. Så imorgon blir det gör om, gör rätt. Jävla skit, krångel.

Såg Avatar igen förut också, bra film det där! Men jag måste typ glömma bort vad som händer mellan varje gång jag ser den, det är inte riktigt som exempelvis Stolthet och fördom, som jag skulle kunna se två gånger på raken efter varandra. Fy sjutton, vad den filmen är bra. Fantastiska intriger och väldigt rörande kärlek... <3 Jag tror nästan jag fick såpass lust att se den att jag ska göra det nu...

xoxo, Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback