Midterms och ny hårfärg

På måndag och tisdag har vi en massa prov på allt som vi hittills har lärt oss. Det känns ju kul att vi har feta prov och en halv termin kvar när folk där hemma är som mest upptagna med att ta studenten och roa sig. Nåväl, det är ju helt klart värt det att få vara här.

Idag har jag läst igenom en massa grammatik och ska fortsätta repetera imorgon. Jag sa till och med nej till att gå ut och umgås med mina klasskompisar förut, dels för att jag nog ville läsa på lite mer och dels för att jag helt enkelt inte orkade ge mig iväg ikväll.

Igår färgade jag håret svart. Ciiah och Hanna tyckte nämligen att det skulle passa med svart till min nya lugg som jag har klippt till.


Och ni behöver inte säga något, för jag vet redan att jag är skitsnygg i svart hår och röda läppar. ^.^


xoxo, Bea

Kommentarer
Postat av: Emilia

Säger det ändå, du passar skitbra i det och ser ultrasöt ut! ^^ <3

2012-06-09 @ 20:29:40
Postat av: Bea

Aww, tack ^_^ <3

2012-06-10 @ 14:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback