Repetition

Idag har jag försökt ta tag i mer pluggande, men jag måste säga att det har gått trögt. Jag har fått kämpa för att orka, och varva med avsnitt av Vänner som belöning. Nu har jag precis läst igenom massor med gammal grammatik, och är inte helt säker på att jag kan pressa in mer i mitt huvud idag. Jag har kommit till den punkten där jag känner att jag är rädd för att läsa något annat, eller ens lyssna på texten i låtarna jag lyssnar på, eftersom jag tror att det skulle kunna putta ut alla nya, fräscha kunskaper jag har mosat in i huvudet. Det är en lite läskig känsla faktiskt. 

Men som sagt, nu orkar jag nog inte mer idag. Det får bära eller brista imorgon. Jag vill ju hemskt gärna slippa gå om den här nivån som jag går i skolan nu, eftersom jag vill hinna lära mig mycket medan jag är här, men någon måtta får det vara på pluggerierna. Proven vi har nu i mitten av terminen och slutproven avgör om man klarar kursen eller inte. Får man 60% så hamnar man i något slags mellan-klass där man repeterar lite och går vidare lite. Får man 70% så är man godkänd och får komma till nästa nivå, eller klass.

Jag önskar mig själv lycka till imorgon.

Over and out,
Bea

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag önskar dig också lycka till. Och jag tror det går bra, det brukar det ju göra. Puss, puss!!!

2012-06-10 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback