CDON och Swedbank

Tja.
Jag kom på att man inte får ha på telefoner på flygplan.
Jag kom på att jag lyssnar på musik genom min telefon.
Jag kom på att jag kommer ha fett tråkigt under resan.

Så jag köpte en MP3. En liten, enkel en med 4GB för 399 kronor. Det tyckte jag var helt lagom. Och jag måste faktiskt säga att jag tycker CDON.com är riktigt bra. Jag beställde den i söndags, den skickades igår (måndag) och kom fram idag (tisdag... det är inte onsdag än säger vi). Just nu testar jag den och den verkar fungera som den ska. Kände att jag inte behöver något fancy heller. Tycker faktiskt att den är lite snygg :'D

Btw, så var jag på banken idag och är med andra ord ca 30 000 kronor fattigare än när jag vaknade imorse. Yeay!

xoxo, Bea

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får visst ha telefoner på flygplan, vad är flygplansläget för annars? x) Bara du har den avstängd när de ska lyfta och så har jag fått för mig att det är okej. Var det när vi flög i alla fall. o:

2012-03-21 @ 07:02:54
URL: http://pinksheep.blogg.se/
Postat av: Bea

Hm... Både farmor och mormor sa att man inte får ha det, det kanske är olika på olika företag eller så :)

2012-03-21 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback