Kursavgift

Idag har jag betalat den största fakturan hittills i mitt liv, vilket känns riktigt moget. (Y) Jag har heller aldrig haft så här mycket pengar på mitt konto tidigare, och jag tror att det kan hänga ihop lite höhö. Hm... Känns som en bra grej att ha det gjort. På torsdag eller fredag åker jag tillbaka till Stockholm och hämtar mitt visum och mitt pass innan jag fortsätter till Linköping. Sen tror jag att i princip allt är fixat. 

Jag tycker för övrigt att CSN är ett sjukt bra påhitt. CSN fixar möjligheter till utbildning för ALLA. Känns helt rätt att alla har lika stor rätt och chans till bra utbildning i Sverige. Det är så det ska vara i ett modernt samhälle. Tycker det är förjävligt att folk i andra länder inte har råd att studera och försöka uppnå sina mål eftersom de inte har motsvarande vår fantastiska CSN. Så, tack! Tack CSN, tack Sverige och tack Japan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback