Man hinner med mycket när man går upp tidigt på morgonen

Ah yes. I fredags så gick jag upp klockan sex, satte mig på tåget och åkte till Stockholm. Väl framme besökte jag den japanska ambassaden och spelade biljard innan jag fortsatte till Uppsala, där jag träffade Hanna och Nils. Det var myspys. Sen blev det bussen till Enköping, hem till Hanna och Hamphus. De bor i en jättesöt lägenhet med fina vinklar :3 Vi käkade glass och såg på film innan det blev läggdags.

Igår var det melodifestivalen och då bunkrade vi upp. Vi gjorde iordning goda drinkar och beställde pizza. Det var en mycket mysig kväll enligt mig, och det allra bästa var att Björn Ranelid kom allra sist i finalen. Bra, då kan jag komma hem från Japan utan att skämmas (Y)

Hanna har också hjälpt mig fixa min blogg! Den har blivit mycket finare och, konstigt nog, ganska rosa! Jag är ingen rosa tjej egentligen, men nu tyckte jag att det var fint ^^


xoxo, Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback