Vanlig helg

Igår hade vi orientering i skolan. Då fick vi reda på att de där jäkla japanerna har skärpt straffen på nedladdning (nu kan man få upp till tre år i fängelse eller 200 man yen (2000000 yen) för nedladdning) och dessutom kan de se typ allt vi gör på internet. Vi som bor i studentrum. Så jag ska aldrig ladda ner igen, fan. </3 Vad hände med personlig integritet på internet? Jag blev lite illamående. Oh well. 

På kvällen hade vi trevligt med vår nya granne, en finsk jättetrevlig tjej, sen åkte vi down town och mötte upp en massa folk. Det var en väldigt bra kväll, tycker jag. Den avslutades med nattmat och sen åkte vi hem. Idag har jag sovit och bara tagit det lugnt, men jag ska städa rummet strax, för sen får jag finbesök. Av en kiiiille, busigt va? Smyger in killar på rummet på det där sättet. Nej, okej, det ska inte vara plural. Bara en. Jag har nog faktiskt inte haft besök av mer än en kille åt gången sen jag kom hit. (Jag kan verkligen höra hur pappa pustar ut nu.) 

Städa var det ja. Aleeeeeeeex, kom hit och trolla bort min sladdhög, det ser förjävligt ut!

xoxo, Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback