Slutprov

Ja, nu har slutproven kört igång. Det första hade jag igår, och det var sakubun, upsatsskrivning. Det var lagom roligt och jag tror att jag blir godkänd på det. Det firades med en kväll downtown med trevliga människor. Klockan fyra ungefär var jag hemma igen, och idag har jag alltså mest sovit, handlat och suttit vid datorn. Jag ska väl börja städa också så att Hanna får plats att sova när hon kommer hit. 

Jag har låtit klippa av mig håret också, för det blev så jobbigt att ha att göra med.




Kommentarer
Postat av: mor

Sötnos.

2012-09-08 @ 20:01:13
Postat av: Anonym

Inte så pjåkigt. Modigt. Kram farmor

2012-09-08 @ 22:22:55
Postat av: Hanna

Snyggt! Nu är vi fan som jin och jang. X3

2012-09-09 @ 21:58:00
URL: http://pinksheep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback